Ändrad matsedel o magsjuka barn..

Har hamnat lite efter i bloggandet, ber om ursäkt för det..
De två yngsta har avlöst varandra med magsjuka i snart en vecka..
Mina planer spricker en efter en, men är man mamma så e man.
 
Skönt o ro om dom, extra mycket oxå några dagar.
Får bli hemma träning o kylskåps förbud för mig dessa dagar :)
 
Blir ju frustrerad när jag inte kan gå ut o promenera och spring när jag vill, och nu när jag äntligen är frisk själv o vill o kan ut..... Ja då e de dax för nästa sjuka hon de små..
 
Hoppas ingen fler blir sjuk så e de nog över snart, men med 6 personer i familjen känns de lite "beting" om vem som blir sjuk härnäst och när?!?
 
Verkar som att de värsta blåst över nu iaf.
 
Längtar tills det blir ljust morgon och kväll så jag har möjlighet att springa då.
Gillar inte att ge mig ut i mörkret själv fjantig som jag är.
 
Hade gjort matlista för denna veckan med maträtter som kräver lite mer tid, men musten gick liksom ur mig med, då jag blir väckt o måste duscha barn o bädda rent i sängar mitt i nätterna..
 
Så fick bli ett omtänk där o improvisera lite.
 
Den första matlista såg ut såhär:
 
Måndag: Ostpasta Vitvinssås med räkor
 
Tisdag: LCHF Fläskpannkaka 
 
Onsdag: Lchf Lasagne 
 
Torsdag: Parmainlindad kycklingfilé o sallad
 
Fredag: Tacos o guacamole 
 
Lördag: Pulled pork m tillbehör 
 
Söndag: Rester el Paj
 
Ändring...
 
Måndag: Lchf fläskpannkaka 
 
Tisdag: Köttfärssås med färska champinjoner och broccoli och massa parmesan 
 
Onsdag: Stekt fläsk med löksås
 
Torsdag: Squash plättar (ska testa göra om mitt gamla favvo recept till lchf)
 
Fredag: Tacos med guacamole 
 
Helgen blir utan planering än så länge.
 
Vill ni att jag lägger ut ny matsedel varje Söndag?
 
Nä nu ska de små liven i säng o jag ska svinga kettlebells klot!
 
Känner av träningsvärken av Söndagens TRX pass underbart 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0