Första inlägget

Ja nu har jag i alla fall en blogg färdig att användas för Kost Träning och Hälsa!
nu ska jag bara få den att se ut som jag vill o de blir inte de lättaste!
Får försöka lära mig den här design hanteraren..
Dagens träning blev en löprunda runt Tornäs går ca 6 min fortare nu än för några veckor sedan och jag orkar hela långa backen upp, och har ork att fortsätta springa när jag kommer upp!
Det är en förbättring!
När jag kommer hem lägger jag alltid på Armhävningar, Biceps, Triceps, Crunches, och Plankan i flera former,
men i dag blev de bara armhävningar och en omgång plankan.
Modifierar lite eftersom, beroende på om de blivit kettlebells eller styrketräning dagen innan eller efter löpträning, men försöker alltid få med magträning!
dagens middag blev en melonsallad med mozarella, parmaskinka och balasamicocreme, skönt med nåt lätt efter påskhelgen som varit!
Ja de va första inlägget det....
Salladen på är från en gång tidigare, o dagens innehöll melon ist för avokado, o ingen salami utan lufttorkad skinka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0