6 veckors kom igång rådgivning!

 
Söker frivilliga att anta 6 veckors utmaningen!
 
OBS! De 2 första som anmäler sig blir test personer utan kostnad, som alternativt kommer användas i senare marknadsföring!
 
Jag kommer nu satsa mer och mer mot att kunna arbeta med kost och hälsa!
 
Jag söker nu dom som är i behov av rådgivning av kost och träning och som behöver gå ner i vikt.
 
Jag kommer lägga upp ett personligt anpassat program för hur du ska komma igång på bästa sätt under 6 veckor!
 
Här går vi igenom hur och när och vad du ska äta.
Jag kommer ge råd utifrån Lchf så det är Lchf el lågkolhydrat kost du ska vara beredd att äta.
 
Jag kommer att ge ut recept samling över substitut till potatis pasta ris vilket jag förstått är det många har svårt med.
 
Vi kommer tillsammans gå igenom vilken typ av träning som skulle funka bäst för dig.
Och göra ett träningsupplägg tillsammans.
 
Jag är licensierad styrketränings instruktör men kommer i första hand ge råd utifrån mina egna erfarenheter.
 
Jag har själv lyckats gå ner ca 25 kilo på snart 5 månader, och nu vill jag hjälpa dig att lyckas!!
 
Maila mig vid intresse
[email protected] 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men tala om för mej hur de ska gå lika fort för mej å gå ner som för dej!!! Ja går ner men de går sakta! Drygt som fan!! 😗 //snygg, 3barnsmamma från ånge

Svar: Snygga tre barns mamman från Ånge!😘 😘 Du e ju jätte duktig!
O ner går du ju!
Kan inte påstå att tempot e detsamma på viktminskningen här heller, även om tempot är detsamma på mig, blir ju så ju mer man går ner.
De e då man får koppla in nästa växel o acceptans o tjurigt o bara köra på.
Så släpper de förr eller senare!😘
Camilla Nilsson

2015-02-12 @ 14:32:24
Postat av: Anonym

men hur kör du din fasta då?

2015-02-12 @ 14:45:28
Postat av: Anonym

Glömde //snygg, 3barnsmamma från ånge 😅

Svar: Jag noterade bara det som ett alternativ som kan komma på tal, för dom som vill anlita coachning.Inget jag än så länge går ut med generellt, då jag först o främst kommer lägga upp personliga upplägg till dessa.
Jag kanske kommer gå in på det ämnet mer senare, men inte i detta läge.
Äta sig mätt på bra lågkolhydrat kost, över ät inte, under ät inte o träna!
Det är vad jag vill förmedla just nu 😘
Camilla Nilsson

2015-02-12 @ 17:35:21
Postat av: halvalindha

Härligt jobbat milla <3

Svar: Tack goa fina Lindha 😘 <3
Camilla Nilsson

2015-02-12 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0