Dagens tränings lycka!

 
Började löpträna igen för några månader sedan, de gick rätt trögå.. Tung o otränad, valde att körde några backintervaller, gick på aerobics, o körde kettlebells pass hemma o styrka på gymmet ett tag istället.
Har haft tornäs rundan på 6 km som test runda.
Så har tagit den med jämna mellanrum för o kolla formen, senast för flera veckor sedan.
 
För ca 3 veckor sedan började jag springa runt föllinge golv istället, (ca 5 km) då de är uppför hela vägen upp dit, blir de perfekta backintervaller!
Sen har jag joggat hela vägen hem när jag nått dit upp.
 
Har kört dessa intervallpass kombinerat med kettlebells passen hemma och mycket magövningar efter dom, i ca 3 veckor, och i dag testade jag tornäsrundan igen.
Det gick oförskämt bra!!
Helt klart värt alla intervaller i backar.
Sprang hela rundan, o va inte ens besvärad i uppförsbackarna :)
O knappt trött när jag kom hem.
SÅN LYCKA!! 

Kommentarer
Postat av: brandstefan

Härligt att du är igång. Kommer att låta mig inspireras!

Svar: Perfekt!Vi kämpar på tillsammans :)
Camilla Nilsson

2015-01-13 @ 20:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0