Trött i kroppen eller knoppen??

Ibland är det svårt att känna skillnad på om man är trött i kroppen eller knoppen..
 
Är man psykiskt trött så brukar faktiskt träning hjälpa nästan jämt! 
 
Och efteråt brukar huvet kännas klarare och kroppen härligt skönt trött istället.
 
Men är man ut tröttad i kroppen kan de ju vara så att återhämtningen inte varit tillräcklig.
 
I dag hade jag en sådan dag då jag började tänka i banorna att jag nog va alldeles för trött och sliten för att träna, och ville helst bara slänga mig i soffan o sova.
 
Men eftersom måndagar är min dag då jag tränar igenom kroppen med Kettlebells och TRX för att sedan kunna ägna mig åt löpning några dagar, så va de bara att hoppa i träningskläderna o köra!
 
Jag började med att skriva ner mitt vecko schema igen!
Hur jag ska lägga upp kosten o träningen.
Som påminnelse att hänga upp på kylskåpet!
 
Sen va de bara att påbörja träningen, trött och omotiverad..
O tänka sig KROPPEN va helt fräsch o starkare än vanligt..
Jag blev faktiskt snopen... Jag som va så trött!?!?
 
Då kände jag att: detta va jag tvungen att göra ett inlägg om.
 
För det är en väsentlig skillnad att va trött i KROPP el KNOPP. 
Så försök känn efter nästa gång :)
 
 
Jag älskar mina TRX band!
 
Kombinerar just nu med mitt Kettlebells program jag kör innan.
Men känner att de snart är dax att utnyttja TRX banden i större utsträckning.
 
Dax att köpa nya tränings kläder då dom blivit på tok förstora och linnet blivit en klänning :), o hur kul är inte det!?!
 
Ska ta o göra en ny "att unna mig" lista..
Har inte haft nån på ett tag..
Hade en när jag skulle komma i gång.
Och nu behöver jag nog en för att komma i mål :)
 
Hoppas eran vecka börjat bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland undrar ja om du kan läsa mina tankar. har 1 kilo kvar till min "belöning" ett par nya träningsbyxor, men ikväll på zumban fick ja nog. Drog upp dom under pattarna, drog åt snörningen å ändå hade jag ett sju jävla Hängarsel å fläsket skakade som aldrig förr.. gick in å beställde ett par nya å nu när ja läser ditt inlägg så skrev du just om de. Haha, igår va de löpning å samma sak där, sa te johan att ja vill springa ute.. Å va läser ja sen, jo om löpning på din blogg. Haha.. vi tänker ganska lika tror ja.

Svar: Deja vu Darling <3
Camilla Nilsson

2015-02-16 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0