Träna enl schema el spontant?

Jag har lyckats väldigt bra med bedriften att träna "spontant" vilket för mig mäst betyder att känna in vilken träning som blir bäst för min kropp just i dag.
 
Men för många slutar de tyvärr med soffan, och många känner inte av vilken träning som passar bäst, utan om träning eller INTE träning blir bäst..
 
Nu har jag ändå valt att strukturera upp min träning.
 
Så länge jag ligger på kaloriunderskott blir jag varken speciellt starkare eller uthålligare, det är nätt o jämnt.
Men jag accepterar att det är så nu under min viktminskning. 
 
Snabbare och mer muskler kan jag satsa på sen när jag nått min målvikt, ska ju ha nåt att göra då också ;)
 
Nu är det MER träning på schemat!
Och jag satsar inte på att bli bättre eller snabbare, utan jag ser det bara som ren förbränning nu för ett tag framöver.
 
Och det som står på schemat det genomför jag!
 
I morse gick jag på gymmet med 3 andra tjejer och det va ju jätte kul att träna tillsammans med andra en dag.
Så det ska jag fortsätta med på onsdag morgnarna.
 
Jag får så mycket positiv respons på min viktminskning o så många snälla kommentarer.
Och det är så roligt varje gång.
 
Tillslut blir man själv lite blind och de blir svårt att se om de hänt nåt.
Jag har mycket Stretch kläder, och då ser man inte så mycket på kläderna heller.
 
Jag är så glad att jag har måttat mig innan start och tagit bilder, så man har bevis när tankarna börjar komma.
 
 
Då bilderna togs fanns de aldrig någonsin en tanke på att visa dom för NÅGON och nu lägger jag upp dom offentligt..
Men känner att det är värt de om det kan inspirera någon annan.
 
Har stora irritationer över rumpan som jag aldrig tycker minskar men ser nu när jag hittar gamla bilder att det trots allt hänt en del..
 
 
Så TA bilder MÅTTA och GÖR ett träningsschema som inte får brytas om du inte blir sjuk eller händer något allvarligt.
 
Kämpa på 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket imponerad gumman. Fruktansvärt bra jobbat. Snyggt!

Svar: Tack va gulliga ni e, kämpa på! 😘
Camilla Nilsson

2015-02-11 @ 20:32:26
Postat av: Anonym

Hälsningar johan förresten😉

2015-02-11 @ 20:32:59
Postat av: Anonym

Du e bäst!!! ☺ kör så de ryker! De här me röven e ett jävla problem.. Men va fan, den e jävligt skön å sitta på! // snygg, gift, 3 barnsmamma från ånge. 😅

Svar: 😘tack röven smälter nog när solen tittar fram 😉
Camilla Nilsson

2015-02-11 @ 20:33:07
Postat av: Anonym

Hellre en riktig röv på tjejen än en riktig tjej i röven😉 /ånge

Svar: Den va bra! 😂😂😂
Camilla Nilsson

2015-02-11 @ 20:48:48
Postat av: Anonym

Ändå sjukt imponerad över din viljestyrka och motivation. Hoppas den smittar av sig. Behövs. /ånge johan

Svar: Tack det värmer 😊 blir så jäkla glad över alla era gulliga kommentarer.Vi går mot vår!
Så bestäm ett träningsschema o svik aldrig, variera mängd mat varje dag så e du snart i mål, hejjar på ja!
Bara ställa 1000 frågor o gnälla när de behövs, ja hjälper mer än gärna till.
Får mig framåt att hjälpa andra, så det e vad jag tänker göra nu 😊
Camilla Nilsson

2015-02-11 @ 20:49:32
Postat av: Anonym

Du är grym💪👍👊 Hur äter du under en vecka när du ligger på kaloriunderskott? Jag har stått still i vikt länge och kommer inte igång riktigt. Tränar lite men inget händer. Har du möjlighet att svara? Tack på förhand!😃

Svar: Hej, Tack snälla du.Min plan nu är att starta kost och träning rådgivning.
Kommer strax ett inlägg om detta.
Här kommer jag erbjuda fri mail support.
Uppföljning.
Recept på substitut till potatis pasta o ris.
Personligt upplägg efter att vi tillsammans gått igenom vad som skulle kunna funka.
Olika periodisk fasta, jag skapar egna varianter och kombinerar detta med Lchf kost.
Det är så jag själv gjort.
Äter lchf och varierar med periodisk fasta,på olika sätt och varierar träningen.
Jag kommer erbjuda ett 6 veckor långt kom igång koncept.
Hör av dig om du är intresserad.
[email protected]
Mvh Camilla
Camilla Nilsson

2015-02-12 @ 11:58:07
Postat av: Jenny

Men här händer det grejer! Kul! Vilken grej 6 veckor med personlig coachning av dig 😉. Nu får du mycket att göra självklart e de många som nappar.... Dum vore dom annars 😘

Svar: God fina jenny! 😘 hoppas på det, våren närmar sig
Camilla Nilsson

2015-02-12 @ 14:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0