Ibland e de skönt o bara äta korv

Försöker sätta mig in i min sida här o ska ta o ändra upplägget.
Som jag skrev står jag inte längre för det sätt att äta som jag skrivit i mina tidigare inlägg.
Iaf inte under en viktminskning, o högt osannolikt för mig efter detta oxå.
 
Jag äter nu rätt tvärtemot..
 
Skrattar lite för mig själv när jag läser de gamla inläggen..
Men de funkade för mig då, men till vilket pris?
Gick ju upp allt igen uppenbarligen :)
Syftade mycket på Fredrik pauluns böcker om iso dieten o andra råd..
 
Nu äter jag rätt strikt lchf kost och är verkligen inte noga med att de ska va frukost, förbränner de gör jag helt klart ändå, o mätt e jag oftast länge.
 
Nä nu e de lchf och träning som gäller, började 22 september 2014 och har hittills gått ner 17 kilo.
Hade varit mer om inte julen kommit ;)
Men är åter på samma vikt o även något lägre som innan jul iaf, o nu går de neråt igen.
 
Är så mycket mer insatt nu i vad som händer med kroppen då du äter lågkolhydrat kost och läser allt jag kommer över.
 
Jag har blivit mycket bättre i min ledsjukdom o piggare och gladare samt bättre humör pga stabilt blodsocker
 
Försöker träna regelbundet både styrka och kondition och det är en mycket viktig bit för mig.
 
Mer om allt sedan.
 
I dag va jag glad att jag hade köpt hem korv, snabbt och lättlagat e skönt ibland.
Jag tycker egentligen inte så mycket om korv och vill helst äta så rent kött som möjligt, men är tacksamt att tillaga :)
 
 
Hittade en korv som faktiskt var väldigt god 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0