Kyckling paneng och squash spaghetti

Förkylningstider... 
Jag e jätte less på det här...!
Är ju villig att satsa allt just nu...
Men just nu innebär det att hålla sig lugn o bli frisk..
Fast jag bara vill ut o springa o sätta upp min TRX o köra HÅRT..
Är en otroligt frustrerade känsla..
 
Men jag KAN fortfarande äta rätt, o fokusera på lugna saker, så i dag har jag skrivit en massa idéer..
 
Ska oxå tilläggas att hade det inte varit för lågkolhydrats kost hade jag även fått ett ordentligt skov just nu med obeskrivbar värk i kroppen..
 
Känner av de något nu med med långt ifrån vad jag vet att det kunnat vara..
 
Tål att påpekas :)
 
 
Dottern har ont i en hand och behövde köras till läkare, så helt under jord kan jag inte gå :)
 
I morgon blir de in till stan o få en röntgenbild på den där handen..
 
Barnen går före så e de bara..
 
Ligger dock nerbäddad i soffan nu och snörvlar o hostar medan pappan e med de två minsta på bamsegympan.
 
Till middag blev de kyckling paneng, något vi åt då o då innan lchf tiden, o har blivit ytterligare några tillfällen nu efter.
 
Innan hade vi både banan russin nötter ris o kokos till.
 
I dag bara kokos!
Fast hade slängt på lite nötter om jag haft några hemma.
 
I går fick jag hem min Paderno 
Ett verktyg som du kan göra grönsaks spaghetti med och massa olika former osv på grönsaker och rotfrukter osv.
 
Kasta mig över den och vad genast tvungen testa göra squash spaghetti, även att vi inte skulle ha den fören i dag. Som en liten unge :)
 
Kyckling paneng med squash spaghetti 
 
Jag hade 1,5 grillad kyckling i kylen så jag rensa och hackade den o stekte i stekpanna
 
Har alltid använt kycklingfilé 
Men nu va den grillade tvungen att ätas upp.
 
Pudra över en halv påse färdig paneng krydda el mer efter smak.
 
Och i med 2 burkar kokosgrädde.
 
Låt puttra o i med squash spaghettin
Och låt puttra med ett tag.
 
Servera med riven kokos och jordnötter 
 
Har du inte nåt special verktyg.
Använd potatisskalare och skala ner långa remsor av squashen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Å det såg smarrigt ut. Häftig apparat för pastan du skaffat👍 hoppas du e piggare i kväll. Ha en fin helg så ses vi efter helgen

2015-01-28 @ 22:35:56
URL: http://idetenkla.blogspot.com
Postat av: Malin

Å det såg smarrigt ut. Häftig apparat för pastan du skaffat👍 hoppas du e piggare i kväll. Ha en fin helg så ses vi efter helgen

2015-01-28 @ 22:35:57
URL: http://idetenkla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0