Välkommen hit!

Tyckte de va dax att börja blogga igen, har ju så myckaet man vill dela med sig av.
hade nästan glömt bort att jag hade denna bloggen o än mindre vad som står här sedan tidigare...
Måste erkänna att att de är helt andra åsikter jag står för nu!
Men låter ändå tidigare inlägg stå kvar, är ju ändå lite roligt att ha kvar hur man tänkte då osv.
Ser gärna att ni hejjar o kommenterar så jag ser vilka som följer.
Känns ju lite roligare då :)
Nå ja nu ska jag gå och laga till middag, flera inlägg kommer under kvällen.
Ville bara hälsa er välkommna hit.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Kul att du är tillbaka :)

2015-01-13 @ 17:26:51
Postat av: Agnetha

Kul att du är tillbaka :)

Svar: Tack snälla du :)
Camilla Nilsson

2015-01-13 @ 17:26:52
Postat av: Anonym

Hej puppa!!! Du e grym!! Dela me dej av massa recept som du gillar, ja e så kass på å hitta de som e gott :) å ja måste bara få säga. Va e de ja sagt hela tiden!!! Lchf e kung mot allt. Haha.. puss från ånge!!

Svar: Ska prova med det :)Ja i det läget jag hamnat i så är lchf kung! ;)
Innan när vanan redan va inne på träning o bra mat i rätt mängd funkade det utan, men inte när man släpper, så är det väl iof med allt :)
Jag klarar mig jätte bra utan kolhydrater och är snarare mer uthållig i träningen nu.
Jag får oftast en idé om vad jag vill äta/testa göra om på lchf vis o testar mig fram alternativt söker mig till nåt liknande.
Ska försöka lägga upp recept allt eftersom.
Kämpa på kram
Camilla Nilsson

2015-01-13 @ 20:30:24
Postat av: Anonym

Hej puppa!!! Du e grym!! Dela me dej av massa recept som du gillar, ja e så kass på å hitta de som e gott :) å ja måste bara få säga. Va e de ja sagt hela tiden!!! Lchf e kung mot allt. Haha.. puss från ånge!!

2015-01-13 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0