Lchf paj och fler nya följare

 
Det är ju så gott med paj!
Å ännu enklare är det med lågkolhydrats ;)
 
Jag smetar bara ut 
1 paket philadelphia ost
2-4 dl crème fraiche
(beroende på storlek på formen)
Steker köttfärs
(beroende på storlek på formen)
Kryddar med det man vill.
Taco krydda
Oregano basilika tomatpuré
Köttbuljong vitlök
Ta det man vill.
Steker gul lök el purjo
Blandar i
Häller färsen över philadelphia osten och crème fraichen
 
Skivar tomater o toppar med favvo osten.
In i ugn 210-220 grader
Ca 20-30 minuter.
 
Servera med sallad och vitlökssås.
 

Det va ett bra tag sedan det blev nåt inlägg här nu.
Sorry :(
Har haft en svacka o inte riktigt kännt igen mig själv, men det kan man ju faktiskt oxå dela med mig av.
Fått tvinga mig till träning, o gått segt med vikten ngr veckor.
 
Men nu har de varit sportlov, o jag har tankat energi med min familj och vänner i fjällen i våran husvagn.
 
Unnat mig god mat (lite för mycket men det gör inget)
 
Och känner att det va vad jag behövde för att nollställa kroppen igen
 
Däremot har jag hemsk värk i denna kropp nu, får se hur jag stävjer detta.
 
Jag har ju som tidigare nämnts psoriasisartrit, och får inflammationer i muskelfästen senfästen, senskidor o ibland ledinflammationer. (artriter)
 
Vid mens får jag skov, o de är nu dax för eländet igen.
 
Då jag ständigt gick på kolhydrats kost hade jag alltid inflammationer och värk i kroppen.
 
Men nu oftast bara just vid denna tid i månaden, och det är jag oerhört tacksam för.
 
Men det kommer bli 2 lite extra hårda veckor här nu för o få fart på viktminskningen o de sista envisa kilona.
 
Har beställt lite nya kläder och de vore väl attan om inte dom fick passa när dom kommer ;)
 
Blir att prova om 2 veckor som belöning för mödan.
 
Önskar er alla en riktigt härlig start på veckan 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0